tapahtuma Sääntömääräinen vuosikokous
PaikkaMessukylän työväentalo (Messukylänkatu 47)
Aika4.12.2017 klo 15.30

Tervetuloa Luupin sääntömääräiseen vuosikokoukseen!

Huom! Linkki vaalipaneelistreamiin löytyy asiakirjalistan alalaidasta.

Jälleen on se aika vuodesta, kun Luupille täytyy valita hallitus toimikaudelle 2018 ja päättää heille ohjenuoraksi toimintasuunnitelma ja talousarvio. Vuosikokous on se paikka, jossa edellä mainituista päätetään. Kokous on avoin kaikille Luupin jäsenille.

Kokouksen esityslista, hallituksen esitykset toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta sekä mahdolliset muut kokoukseseen liittyvät asiakirjat tullaan julkaisemaan tällä sivulla myöhemmin.

Ehdokkaaksi Luupin hallitukseen toimikaudelle 2018 voi asettua ehdoksi lähettämällä ehdokasilmoituksen oisoitteeseen hallitus@luuppi.fi. deadline on maanantai 27.11., mikäli haluaa osallistua ehdokkaiksi asettuneille järjestettyyn vaalipaneeliin (29.11.). Toki vielä kokouksessakin voi ehdokkaaksi asettua, mutta silloin ei saa pitää minkäänlaista vaalipuhetta. Jo tulleet ehdokasilmoitukset julkaistaan tällä sivulla.

Loput asiakirjat nähdäksesi kirjaudu jäsentunnuksellasi.