Luuppi ry

Yleistä

Luuppi ry on Tampereen yliopiston matematiikan, tilastollinen data-analyysin ja tietojenkäsittelytieteiden opiskelijoiden ainejärjestö. Luuppi on toiminut aktiivisesti jäsentensä etujenvalvojana ja vapaa-ajantoiminnan järjestäjänä jo vuodesta 1969. Jäsenmäärältään Luuppi on Tampereen yliopiston suurin ainejärjestö!

Jäseneksi yhdistykseen voi liittyä jokainen Tampereen yliopistossa matematiikkaa, tilastollista data-analyysiä tai tietojenkäsittelytieteitä pääaineenaan opiskeleva tai joka on suorittanut vähintään 20 opintopisteen suuruisen opintokokonaisuuden jossakin näistä aineista.

Miksi liittyä?

Luuppi tarjoaa jäsenilleen niin mahdollisuuksia hauskanpitoon opiskelukavereiden kanssa kuin edunvalvontaa hallintoelimissä.

Jokainen luuppilainen on oikeutettu mm. hankkimaan hienot piinharmaat Luupin haalarit ja osallistumaan Luupin järjestämiin tapahtumiin, kuten bileisiin, lautapelitapahtumiin ja saunailtoihin. Luupin jokaviikkoisella liikuntavuorolla voit liikkua mukavassa opiskelijaporukassa mm. sählyn, salifutiksen ja lentopallon merkeissä. Yritysekskursioilla pääset tutustumaan Luupin yhteistyöyrityksiin ja saamaan kontakteja työelämään. Tietoa tulevista tapahtumista, avoimista työpaikoista ja uutisista saat kätevästi Luupin eri tiedotuskanavilta Telegramissa, Instagramissa ja sähköpostitse.

Luuppilaisena voit toimiston aukioloaikoina hengata Pii-Klubilla, jossa voi pelata pelejä, opiskella yhdessä tai vain nauttia kahvitarjoilusta. Jokaisella luuppilaisella on myös oikeus käyttää internetissä olevaa salasanasuojattua tenttiarkistoa. Jos taas joudut vaikeuksiin kurssienvetäjien tai muun yliopiston hallinnon kanssa, niin asioita on aina helpompi ajaa suuremman tahon kautta kuin ryhtyä yksin valvomaan etujaan.

Miten liittyä?

Jäseneksi liittyminen tapahtuu maksamalla jäsenmaksu Luupin toimistolla päivystysaikoina. Jäsenmaksu on 20€/vuosi TAI 30€/ainaisjäsenyys. Toimisto sijaitsee Pii-Klubilla (sijainti) ja päivystää maanantai-torstai klo 12.00-15.00. Ainaisjäsenillä on vuosittainen osoitteenilmoitusvelvollisuus. Ilmoittaminen tehdään WWW:n kautta suoraan jäsenrekisteriin.

Luuppi ry on perustettu 15.5.1969. Historiaa tullaan täydentämään myöhemmin.