Luupin toimisto sijaitsee Pii-Klubilla (sijainti). Toimistolta löydät monia asioita. Tässä on lyhyt lista mitä toimistolta voit löytää.

Myytäviä

• Lippuja Luupin tapahtumiin, sekä muutamiin muihin opiskelijarientoihin (Hämeenkadun approt, Särkän Märkä, ATK-YTP jne.
  • Lippuja Kolmiobileisiin
  • Haalarimerkkejä kuten Luuppi-merkki ja Mario Kart -merkki (blue shell & bullet bill).
  • Opiskelijahaalarit (tilaus syksyisin)
  • Luupin laulukirja
  • Luuppi-pipo
  • Luupin juhlanauha (ohjeita)

Toimistolla on myös jäsenistön mahdollista lainata kyykkäsettejä. Kysy lisää kyykkävastaavalta tai päivystyksen aukioloaikojen puitteissa päivystäjältä.

Jäsenistölle toimistolla on tarjolla mm. kahvia, teetä, sekä kaakaota. Luuppi järjestää myös pullapäiviä, joten muista seurata tapahtumakalenteria!

Toimistolta löytyy myös Nintendo Switch, joka on jäsenistölle vapaasti pelattavissa toimiston aukioloaikoina.