Tervetuloa tutustumaan Provadiin! Exculle on mahdollista tehdä ennakkotehtäviä, joiden ratkaisuja käydään läpi exculla. Tehtävien tekeminen ei kuitenkaan ole edellytys exculle osallistumiselle, vaan mukaan voi tulla vain viettämään rentoa iltaa ja tutustumaan Provadin meininkiin! ***** Provad yhdistää asiakaspalvelun inhimillisen kohtaamisen robotiikkaan ja koneoppimiseen pohjautuvaan teknologiaan, jonka tuloksena syntyy arvoa tuottava asiakaskokemus. Meillä on toimistot Tampereella ja Espoossa. Olemme kasvaneet viime vuosina hurjaa vauhtia ja haemme jatkuvasti uusia tekijöitä tiimiimme kehittämään asiakkaidemme asiakaspalvelua. Tervetuloa kanssamme saunomaan torstaina 25.1. kello 17-21 Tampellan panoraamasaunalle (Tampellan Esplanadi 11)! Ohjelmassa on ennakkotehtävien purku ja palkintojen jako sekä leppoista jutustelua ruuan, juoman ja saunomisen kera. Ennakkotehtävät (valitse tehtävä 1 tai 2 tai halutessasi molemmat, tehtävän voi tehdä yksin tai ryhmässä) Tällä hetkellä meillä on osaamiselle tarvetta seuraavilla osa-alueilla: - RPA – Robotic Process Automation eli suomalaisittain ohjelmistorobotiikka
- Perinteisempi ohjelmistokehitys
Tehtävä 1 – Twitter-integraatio Toteuta Windows-sovellus, joka hakee Twitteristä twiittejä käyttäjän määrittämien suodattimien avulla, esimerkiksi Twitter-tili tai hastag. - Sovelluksen pitää tallentaa hakemansa twiitit tietovarastoon paikallisesti tai pilveen
- Kerätyt twiitit tulee olla haettavissa ja mahdollisuus avata kyseinen twiitti selainikkunassa
Bonus: raportit sovelluksen Twitteristä keräämästä datasta Tehtävän tekemiseen ei sisälly rajoituksia, vaan voit tehdä sen parhaaksi katsomallasi tavalla. Tehtävä 2 – RPA -vastaajarobotti Ohjelmistorobotiikkaa käytetään useimmiten sellaisten manuaalisten suoritusten tekemiseen, joissa käyttäjä tekee toistuvasti samoja välivaiheita. Yksi tällainen on palautteen lukeminen ja käsittely sähköpostista. Tehtävänä on tehdä robotti, joka tarkkailee sähköpostia (käytä tässä omaasi tai tehtävää varten luomaasi sähköpostia), joka vastaanottaa palautteen. Viestissä voidaan olettaa olevan otsikkona uniikki asiakasnumero. Viestin sisällöllä ei ole väliä. Voidaan myös olettaa, että sähköpostiin tulee ainoastaan robotille olennaisia viestejä. Kun viesti saapuu, robotti: - Noutaa viestin, ja merkitsee sen luetuksi
- Noutaa viestin otsikosta asiakasnumeron
- Tarkastaa, montako palautetta samalta asiakkaalta on jo saatu
- Kirjoittaa vastausviestin, joka muuttuu jokaista asiakkaalta saatua sähköpostia kohden yhä ironisemmaksi. Voit itse päättää kuinka monta palautetta yhtä asiakasta kohden otetaan vastaan, ennen kuin vastaus alkaa olla julkaisukelvotonta. Koska nautimme hyvästä huumorista, niin oivaltavista vastauksista saa luonnollisesti lisäpisteitä illan parhaan robotin valinnassa
Bonus: Koska meillä myös NLP (Natural language processing) on osana kehityskohteita, voi robottisi ottaa kantaa myös viestin sisältöön ja lajitella viestin sen sisällön mukaan vaikka risuihin ja ruusuihin. Jatkotoimenpiteet ovat omassa harkinnassasi, eli haluatko että ruusuilla voidaan parantaa asiakkaan saamaa vastausta yms. HUOM! Käyttämämme UiPath-ohjelmisto on ainoastaan windows-alustalla. Osoitteesta: https://www.uipath.com/freetrial-or-community voit ladata ohjelmistosta version koneellesi. Lisäksi sivuilta löytyy UiPath Academy, jossa on opetusvideoita. Luonnollisesti myös internet ja UiPathin omat foorumit tarjoavat kattavasti vastauksia kysymyksiin. Ennakkotehtävien palautus ja läpikäynti Palautathan esitehtävän sähköpostilla osoitteeseen: joni.sarikoski@provad.fi Laita otsikoksi “saunahaaste – “tehtävän numero” – Tekijän/tekijöiden nimet. Laita liitteeksi ohjelmasi ja mahdolliset raportit yms. kilkkeet. Kaikki palautetut vastaukset käydään läpi työntekijöidemme toimesta. Lisäksi tehtävät käsitellään saunaillassa. On myös mahdollista, että ratkaisuasi esitellään yhteisesti illan aikana (mikäli et halua, että työtäsi esitellään laitathan palautusta tehdessäsi sähköpostiin asiasta maininnan). Parhaat tuotokset palkitaan! Tehtävien tekeminen ei ole edellytys osallistumiselle, vaan voit myös lähteä viettämään rentoa iltaa kanssamme ja tutustumaan yritykseemme. - Jos ohjelmasi tuntuu jäävän kesken tai kohtaat jonkin täysin ylipääsemättömän ongelman, voi saunalla nykäistä provadilaisia hihasta niin katsotaan sitä paremmin toimivaksi.
Rattoisia ratkomishetkiä ja nähdään saunalla :) Tutustu Provadiin: Kotisivut / LinkedIn / Facebook / Twitter / Instagram ----- Luupin yhteyshenkilö: Marja Ahonen (yritys@luuppi.fi) |